MODERNIZACJA HOTELU DO NOWEGO STANDARDU – LOBBY I POKOJE
Marka Ibis należy do segmentu hoteli trzygwiazdkowych posiadających określone wytyczne dla tego brandu. Nie oznacza to jednak konieczności standardowego podejścia do tematu. Zależało nam na wprowadzeniu do wnętrz tego hotelu radości i oryginalnej świeżości tak, żeby sprawiał wrażenie bardziej otwartego i przyjaznego. Inwestor postawił też przed nami wyzwanie: ma być świeżo, oryginalnie, ekonomicznie. Dlatego wykorzystaliśmy dużo elementów istniejących w duchu zasady 3R.
Postawiliśmy na zdecydowane kolory takie jak granat i zieleń, które przeplatają się z różnymi odcieniami czerwieni – koloru obecnego w logo marki Ibis.
Znajdujące się w części recepcyjnej i wejściowej oraz w strefie „lounge” specjalnie zaprojektowane grafiki Poli Augustynowicz wzmacniają te barwne wrażenia.
Nasza pracownia odpowiedzialna była za projekt wnętrz części wspólnych na parterze oraz za adaptację standardów marki Ibis w pokojach i korytarzach hotelowych. W pokojach kolor również pełni istotną rolę, jednak na pierwszym miejscu jest funkcjonalność i wygoda gościa.
Fot. Norbert Juhász